POLITICA DE RETURNARE A MĂRFII
Lucrăm doar pe bază de comandă. Parametrii sunt definiți de client : dimensiunea, culoarea, tehnologia, accesoriile. În legătură cu acest fapt ținem să vă informăm cu privire la politica de returnare a companiei. Restituirea produselor are loc în următoarele circumstanțe:
• Imaginea de pe fototapet nu corespunde comenzii iar defectele sunt pe față.
• Dimensiunea fototapetului diferă de comandă cu 2 sau mulți cm.
• În timpul livrării produsul a fost deteriorat
• Lucrarea finală nu corespunde tehnologiei comandate.
Produsul de calitate, executat în deplină conformitate cu prevederile menționate în comandă – nu se returnează.
ORDINEA RETURNĂRII PRODUSULUI NECALITATIV ȘI RECUPERAREA BANILOR:
Despre necorespunderea producţiei cerinţelor stabilite și defectele depistate trebuie să ne informați în decurs a 7 zile de la data livrării. Plângerea trebuie să fie exediată pe e-mailul companiei noastre:
În scrisoare trebuie să enumerați defectele găsite, să veniți cu o descriere detaliată a acestora și să atașați poze cu fototapetele atât pe față, cât și pe verso.
După expedierea scrisorii, conținutul acesteia va fi studiat de către managerul nostru care vă va informa despre adresa sediului unde puteți returna marfa. Dacă vor fi respectate toate condițiile stipulate, atunci clientului îi vor fi retunați banii pentru produs și acoperite cheltuielile pentru livrarea comenzii la adresa noastră.
Banii vor fi virați în contul bancar al clientului (pe care clientul trebuie să-l indice în scrisoare) în termen de o săptămână de la returnarea comenzii defecte.
În cazul în care clientul își dorește să înlocuiască marfa defectă pe un alt produs, schimbul de mărfuri poate fi efectuat în decurs a 10 zile de la returnarea produsului. În acest caz, banii cheltuiți de client pentru livrare, la fel, se restituie.